Εάν αποφασίσετε να επιστρέψετε κάποιο εμπόρευμα που αγοράσατε από το www.anatoljewellery.gr, στείλτε μας ένα email στο info@anatoljewellery.gr ή καλέστε μας τηλεφωνικά και ενημερώστε μας:

Ποιος είναι ο κωδικός της παραγγελίας σας.
Ποια προϊόντα επιθυμείτε να επιστρέψετε.

Επιστροφές, αλλαγές ή αντικαταστάσεις εμπορευμάτων γίνονται δεκτές μέσα σε 15 ημέρες από τη ημερομηνία παραλαβής των εμπορευμάτων με υποβολή έγγραφης δήλωσης.
Η επιστροφή του εμπορεύματος στo anatoljewellery.gr πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 15 ημερών από την ημερομηνία υποβολής του αιτήματος αλλαγής, επιστροφής ή αντικατάστασης.
Μπορεί να γίνει επιστροφή με αντικατάσταση των εμπορευμάτων της παραγγελίας ή με έκδοση πιστωτικού το οποίο μπορεί να εξαργυρωθεί μόνο στα φυσικά καστήματα του Anatol.

Για την επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση του εμπορεύματος θα λαμβάνεται υπόψη η αξία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς. Προϋπόθεση για επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση είναι τα εμπορεύματα να επιστρέφονται από τον πελάτη στην ίδια ακριβώς άριστη κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, άθικτα και χωρίς καμία φθορά. Η συσκευασία τους θα πρέπει να είναι αυτή που συνοδεύει κανονικά( δεν αναφερόμαστε στην συσκευασία αποστολής η οποία μπορεί να είναι διαφορετική, αρκεί να εγγυάται την ασφαλή αποστολή του προϊόντος προς εμάς). Τα εμπορεύματα θα πρέπει να αποστέλλονται σε άριστη κατάσταση – με όλες τις ετικέτες επάνω. Τα εμπορεύματα προς επιστροφή πρέπει να συνοδεύονται από τα πρωτότυπα έγγραφα/παραστατικά που συνόδευαν το εμπόρευμα (π.χ. απόδειξη λιανικής πώλησης, κάρτα αλλαγής καθώς και τυχόν δώρο προωθητικής ενέργειας)
Δεν θα γίνονται δεκτά επιστρεφόμενα εμπορεύματα που δεν πληρούν τις παραπάνω βασικές προϋποθέσεις.

Η εταιρεία μας για την αποστολή επιστρεφόμενων προϊόντων συνεργάζεται αποκλειστικά με την εταιρεία ταχυμεταφορών SPEEDEX για τις παραγγελίες εντός Ελλάδας και FedEx για τις παραγγελίες εκτός Ελλάδος.

Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλες μεταφορικές εταιρείες για την επιστροφή των εμπορευμάτων, αναλαμβάνετε το κόστος επιστροφής σε κάθε περίπτωση και δεν μπορούμε να σας παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των εμπορευμάτων που μας επιστρέφετε. Παράλληλα, δεν εγγυόμαστε την ασφάλεια και την ασφάλιση των εμπορευμάτων που επιστρέφονται μέσω άλλων μεταφορικών εταιρειών.

Αφού υποβληθεί η αίτηση επιστροφής από τον πελάτη τηλεφωνικά ή μέσω e-mail, του www.anatoljewellery.gr ενημερώνει την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών courier και προγραμματίζει να παραλάβει τα εμπορεύματα προς επιστροφή από την διεύθυνση του πελάτη για να τα παραδώσει στην αποθήκη της εταιρείας για ποιοτικό έλεγχο. Μετά την παραλαβή των επιστραφέντων εμπορευμάτων στην αποθήκη της εταιρείας και την ολοκλήρωση του ποιοτικού ελέγχου, το Customer Service του www.anatoljewellery.gr σε εύλογο χρονικό διάστημα ενημερώνει και κατευθύνει τον πελάτη για τη διαδικασία που θα ακολουθηθεί (αντικατάσταση εμπορεύματος ή επιστροφή χρημάτων).

Εάν χρειαστείτε βοήθεια μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση πελατών του www.anatoljewellery.gr μέσω e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@anatoljewellery.gr, τηλεφωνικά.

Αφού αποστείλετε το προϊόν και μετά τον ποιοτικό έλεγχο από το τμήμα εξυπηρέτησης πελάτων του www.anatoljewellery.gr θα σας ενημερώσουμε για την εξέλιξη του αιτήματος σας. Δεν εγγυόμαστε για την διαθεσιμότητα του εμπορεύματος που επιθυμείτε να παραλάβετε ως αντικατάσταση. Η δέσμευση του εμπορεύματος της αντικατάστασης θα γίνεται μόλις λάβουμε το εμπόρευμα που επιστρέψατε και όχι κατά την ενημέρωση επιστροφής.

Η επιστροφή εμπορεύματος στο www.anatoljewellery.gr καθώς και η αποστολή του νέου γίνεται με επιβάρυνση του πελάτη.

Λανθασμένη τιμολόγηση ή αποστολή εμπορευμάτων

Αφού μας ενημερώσετε για το αίτημα επιστροφής, μόλις παραλάβουμε το εμπόρευμα που θα μας επιστρέψετε (αφού ελεγχθεί ότι είναι σε άριστη κατάσταση και επιβεβαιωθεί η λανθασμένη αποστολή/τιμολόγηση από μέρους της εταιρείας) θα ενημερωθείτε σε εύλογο χρονικό διάστημα από το customer service του www.anatoljewellery.gr για την αντικατάσταση του εμπορεύματος που επιστρέψατε.

Σε περίπτωση επιστροφής, αλλαγής, ή αντικατάστασης του εμπορεύματος λόγω λανθασμένης αποστολής/τιμολόγησης, η επιστροφή του αρχικού και η αποστολή του νέου εμπορεύματος θα γίνεται χωρίς επιβάρυνση του πελάτη.

1) Αποστολή αποδεδειγμένα ελαττωματικού εμπορεύματος

Αφού μας ενημερώσετε για το αίτημα επιστροφής, μόλις παραλάβουμε το εμπόρευμα που θα μας επιστρέψετε, (και το εξετάσουμε λεπτομερώς ώστε να επιβεβαιωθεί το ελάττωμα), θα ενημερωθείτε σε εύλογο χρονικό διάστημα από το customer service του www.anatoljewellery.gr εάν δικαιούστε (ή όχι) αντικατάσταση του εμπορεύματος.

Σε περίπτωση επιστροφής, αλλαγής, ή αντικατάστασης λόγω αποστολής αποδεδειγμένα ελαττωματικού εμπορεύματος, η επιστροφή του ελαττωματικού και η αποστολή του νέου εμπορεύματος θα γίνεται χωρίς επιβάρυνση του πελάτη.

2) Υπαναχώρηση

Αφού μας ενημερώσετε για το αίτημα επιστροφής, μόλις παραλάβουμε το εμπόρευμα που θα μας επιστρέψετε, (και αυτό ελεγχθεί ότι είναι σε άριστη κατάσταση), θα ενημερωθείτε σε εύλογο χρονικό διάστημα από το customer service του www.anatoljewellery.gr για την εξέλιξη του αιτήματος σας και την διαδικασία που θα ακολουθηθεί.

Άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης μπορείτε να κάνετε το αργότερο εντός (15) ημερών από την ημερομηνία της απόδειξης παραλαβής του προϊόντος από την εταιρεία ταχυμεταφορών. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης προϋποτίθεται ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν, είναι στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε, χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρες, εντός της συσκευασίας του και συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα παραστατικά.

Κατά την άσκηση του δικαιώματος της υπαναχώρησης, η επιστροφή των εμπορευμάτων θα γίνεται αποκλειστικά με χρέωση του πελάτη. Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων θα γίνεται μέσω του ίδιου τρόπου πληρωμής (πιστωτική κάρτα, Paypal, ή κατάθεση σε τραπεζικό σας λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, όταν η αγορά σας έχει γίνει με αντικαταβολή) και θα ολοκληρώνεται το αργότερο έως τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία που το www.anatoljewellery.gr θα παραλαμβάνει τα επιστραφέντα εμπορεύματα.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Αφού αποστείλετε μέσω email το αίτημα επιστροφής στο info@anatoljewellery.gr, αμέσως μόλις παραλάβουμε το εμπόρευμα που θα μας επιστρέψετε (και αφού ελεγχθεί ότι είναι σε άριστη κατάσταση) θα ενημερωθείτε σε εύλογο χρονικό διάστημα από το customer service του www.anatoljewellery.gr για την ανάλογη διαδικασία που θα ακολουθηθεί.

Για τις χώρες εξωτερικού το κόστος επιστροφής ή αντικατάστασης εμπορεύματος καθώς και το κόστος επιστροφής λόγω άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης επιβαρύνει τον πελάτη.

Εξαιρούνται οι περιπτώσεις λανθασμένης τιμολόγησης ή λανθασμένης αποστολής εμπορευμάτων καθώς και οι περιπτώσεις αποστολής αποδεδειγμένα ελαττωματικών εμπορευμάτων, για τις οποίες το κόστος επιστροφής βαρύνει το www.anatoljewellery.gr και πιστώνεται στον τραπεζικό λογαριασμό σας μόλις παραλάβουμε το εμπόρευμα που θα μας επιστρέψετε, (και το εξετάσουμε λεπτομερώς ώστε να επιβεβαιωθεί το ελάττωμα ή η λανθασμένη τιμολόγηση/αποστολή).